İptal ve İade Şartları

İptal ve İade Şartları

1. Genel Bilgiler

Hilland olarak, müşteri memnuniyetine büyük önem veriyoruz. Satın almış olduğunuz ürün ve/veya hizmetle ilgili olarak herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, size yardımcı olmak için buradayız. Aşağıda belirtilen İptal ve İade Şartları, ürün/hizmet iade ve iptal taleplerinizin nasıl değerlendirileceğini açıklamaktadır.

2. İptal Şartları

Ürün İptali: Ürünlerinizi, teslimat tarihinden önce talep ettiğiniz takdirde iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi, ürün teslim edilmeden önce [e-posta adresi/telefon numarası] üzerinden bize bildirmeniz gerekmektedir.

Hizmet İptali: Hizmetlerinizi, hizmet başlangıç tarihinden önce iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi [e-posta adresi/telefon numarası] üzerinden bildirmeniz gerekmektedir.

İptal edilen ürünler ve hizmetler için herhangi bir ücret alınmaz.

3. İade Şartları

İade Süresi: Satın aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren [gün sayısı, örneğin 14 gün] içinde iade edebilirsiniz. İade süresi geçtiğinde, ürün iade alınmaz.

İade Koşulları:

Ürün kullanılmamış, ambalajı açılmamış ve orijinal durumunu koruyor olmalıdır.
Ürün ile birlikte fatura ve/veya satın alım belgesi de iade edilmelidir.
İade Talepleri: İade taleplerinizi, [e-posta adresi/telefon numarası] üzerinden iletebilirsiniz. İade edilen ürünlerin kontrolü yapıldıktan sonra, talebinizin uygunluğuna göre işlem başlatılacaktır.

İade Edilemeyen Ürünler:

Kişiye özel üretilen, kullanılan veya hasar görmüş ürünler
Dijital ürünler (yazılım, e-kitap vb.)
Kapalı ambalajı açılmış ürünler
4. Ürün İadesi ve Para İadesi

İade talebiniz onaylandığında, ödeme işlemi sırasında kullanılan ödeme yöntemi ile para iadesi yapılacaktır. Para iadesi, ödeme yapılan karta veya banka hesabına 7 iş günü içinde yapılacaktır.

Ürünün iade edilmesi ile ilgili kargo ücretleri, ürünün yanlış veya kusurlu olmasi dışında, alıcıya aittir.

5. Ürün Kusuru Durumunda İade

Ürün veya hizmetle ilgili herhangi bir kusur (örneğin, hasar görmüş ürün) tespit edilirse, iade işlemi için bize başvurabilirsiniz. Bu durumda, ürünü geri gönderirken kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır.

Kusurlu ürünlerin iade işlemi, 30 gün içinde yapılmalıdır.

6. İade İşleminin Gerçekleşmemesi Durumunda

Eğer iade talebiniz, yukarıdaki şartlar doğrultusunda reddedilirse, size yazılı olarak bildirilecektir. Bu durumda, ürün veya hizmetin iade edilmesi mümkün olmayacaktır.

7. Değişim

Satın aldığınız ürünlerde değişim talebinde bulunmak istiyorsanız, iade şartları geçerli olacaktır. Yani, ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve hasarsız olması gerekmektedir.
8. İletişim

İptal ve iade talepleriniz ile ilgili her türlü sorunuz ve başvurunuz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:

[Şirket Adı]
[Adres]
[E-posta]
[Telefon]